miercuri, 25 august 2010

Rugăciunea pentru JOI


Doamne Iisuse Hristoase, Fiul şi Cuvântul lui Dumnezeu Tatăl, precum în ziua de astăzi te-ai sculat de la cină şi ai spălat cu mare smerenie picioarele ucenicilor tăi şi ale vânzătorului şi întru această seară le-ai dat Sfântul tău Trup şi Sângele tău, luând întru mâinile tale cele sfinte pâine şi vin şi, binecuvântându-le şi făcându-le Trupul şi Sângele tău i-ai împărtăşit zicând: «Luaţi, mâncaţi, acesta este Trupul şi Sângele meu, pentru ca să se ierte păcatele voastre», întru care zi te-ai înălţat la ceruri şi ai şezut de-a-dreapta lui Dumnezeu Tatălui tău, să împărăţeşti ca un fiu iubit împreună cu el în veci, şi eu te rog, pentru rugăciunile ucenicilor tăi şi ale sfinţilor Nicolae şi Spiridon, să ierţi greselile tuturor păcătoşilor, şi ale celor vii şi ale celor morţi, şi să-mi dai lacrimi fierbinţi şi darul tău cel curăţitor, ce a spălat picioarele ucenicilor tăi, să spele şi să curăţească astăzi inima mea cea spurcată şi sufletul meu şi să deschizi mintea mea, pentru ca să mă împărtăşesc cu curăţie, cu cucernicie şi cu smerenie cu sfintele tale Taine, şi acum şi în vremea morţii mele, şi să se suie cu bucurie sufletul meu în ceasul despărţirii mele împreună cu tine, şi fără de nicio frică sau întrebare sau împiedicare să trec vămile văzduhului şi să intru întru cereasca ta mărire; ca să slăvesc şi să mă închin în veci numelui tău celui sfânt. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu